Trápí vás časté močení? Zkuste Kegelovy cviky na posílení pánevního dna!

Ženám před porodem, po porodu i pacientům, kteří trpí stresovým únikem moči a pocitem častého močení se doporučují cviky na posílení pánevního dna, které můžete znát také pod názvem Kegelovy cviky. Víte, jak je správně cvičit? Podívejte se na náš jednoduchý návod, který si můžete i pohodlně vytisknout a kdykoliv použít.

Cviky na posílení pánevního dna jsme už jednou rozebírali v článku Kegelovy cviky. Dozvíte se zde základní informace, něco málo z historie i spoustu zajímavostí. Tentokrát se však na tento způsob cvičení podíváme trochu konkrétněji. Připravili jsme pro vás totiž jednoduchý návod na cvičení, který jsme doplnili o obrázky jednotlivých cviků, a to proto, abyste viděli, jak vypadá správná pozice těla při cvičení. Na konci článku najdete také odkaz ke stáhnutí a vytisknutí, abyste ho mohli použít kdykoliv budete potřebovat. Doufáme tedy, že vám bude užitečný.

Komu je určeno cvičení na posílení pánevního dna?

Kegelovy cviky jsou vhodné pro řešení a prevenci nejrůznějších problémů. Doporučují se zejména:

  • pro ženy před porodem a před porodem
  • pro pacienty s OAB
  • při řešení inkontince
  • pacienty řešící stresový únik moči
  • pro lidi se sedavým zaměstnáním
  • při bolestech zad
  • pro ženy v menopauze
  • pro zlepšení sexuální aktivity a vyvrcholení
  • pro ženy, kterým byla odebrána děloha
  • u mužů, které trápí problémy s prostatou
  • při slabé erekci a předčasné ejakulaci

Takto bohatý výčet svědčí o tom, že Kegelovy cviky jsou opravdu zdraví prospěšné. Jejich cvičením tedy rozhodně nic nezkazíte.

Jak správně cvičit Kegelovy cviky?



Návod na cvičení si také můžete stáhnout a uložit do svého počítače:
Kegelovy cviky ke stažení.

Nebo přímo vytisknout:
Kegelovy cviky k vytisknutí.

Cviky

Vyhledat lékaře

Vyberte kraj
Cviky