Kegelovy cviky – cviky

Cvičte kdekoliv a kdykoliv. Začněte třeba hned!

Kegelovy cviky lze provádět opravdu kdekoliv a kdykoliv. Stojíte ve frontě na úřadě? Čekáte na autobus na zastávce? Sedíte v práci a píšete zrovna mail svému nadřízenému? Nebo jedete ve vlaku na výlet? Ano, to jsou všechno situace, které nebrání tomu, abyste cvičili. Pro vás, kteří s Kegelovými cviky začínáte mohou být pozice ve stoje a v sedě trochu náročnější, protože musíte ještě překonávat gravitaci.

Postup cvičení v sedě:

Vzpřímený sed mírně rozkročný, paže volně podél těla, hlava v prodloužení páteře. Provedení: Nádech, s výdechem vtahujeme pánevní dno, více se soustředíme na poševní vchod.

Postup cvičení ve stoje:

Stoj mírně rozkročný, paže volně podél těla, hlava v prodloužení páteře. Provedení: Nádech, s výdechem vtahujeme pánevní dno.

Cviky na doma

Udělejte si ze cvičení každodenní rutinu - ráno a večer. Každý cvik by měl být prováděn stejně dlouho. Důležitá je správná technika dýchání - nádech a s vtahováním svalů pánevního dna přichází vždy výdech. Dýchejte pravidelně a nezadržujte dech.