Poradna

Chci položit nový dotaz

MUDr. Vlasta Vyhnánková, Ph.D.Dnes odpovídá MUDr. Vlasta Vyhnánková, Ph.D.
Dobrý den, je mi 64 roků a trápí mne mnoho roků inkontinence /nosím menstr.vložky/. Problém je hlavně v noci, na WC chodím asi 3x za noc. U urologa jsem nikdy nebyla,.Dají se nějaké léky koupit v lékárně. Děkuji za odpověď Zdeňka
Vloženo: 21. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Dobrý den,mám slabý zánět močových cest,můžu si vzít místo antibiotik lék rowatinex když beru v poledne půl warfarinu.Můžouse užívat i bylinky.Jana
Vloženo: 19. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Dobrý den paní doktorko, má aplikace botoxu do močového měchýře špatný vliv na erekci či plodnost mladého muže? Může botox zanechat na člověku trvalé následky? Děkuji za odpověď. S přáním krásného dne Daniel
Vloženo: 18. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Dobrý den, paní doktorko, trpím inkontinencí a chci se zeptat jestli mi může praktický lékař předepsat pleny nebo musím jít přímo za specialistou? Děkuji za odpověď. Jiří
Vloženo: 15. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Je mi 56 let,jsem abstinent,kuřák.Chodím často čůrat,tak jednou za hodinu. Ćurám hodně,silným proudem bez pálení a bolestí.Vypiji za den tak 2 litry tekutin a nějaký to kafe.Když se mi chce,tak necítím tlak v močovém měchý- ři,ale spíš v trubici. Děkuji za radu Petr L i d m i l a. PS - tyto problémy mám od mládí
Vloženo: 12. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Dobrý den, je mi 20 let, prodělala jsem ted nějaké záněty močového měchýře, chtěla jsem se zeptat, mám obavy že trpím hyperaktivním měchýřem, často chodím na záchod a když jdu nakonec až tak moc nečůrám, v noci mě čůrání ale nebudí. Ráno je moč velmi tmavá a chvíli to trvá než ji ze sebe dostanu, mám velké obavy že mi to zníčí společenský život s partnerem a i další plány do budoucna, k urologovi jsem objedananá, jelikož se nelze k žádnému dostat co nejdřív až za měsíc, je možné aby mi obvodní lékařka dala nejaké léčivo co by mi do té doby ulevilo ? děkuji za radu
Vloženo: 10. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Dobry den, prosim o radu. Behem podzimu mi nasli v moci ecoli. Jelikoz to bylo velke mnozstvi, tak jsem se lecila tremi ruznymi antibiotiky. Nasledne na to, jsem zacala mit problemy s castym a nucenym mocenim. Absolvovala jsem urodynamicke vysetreni, kde pani doktorka konstatovala snizenou kapacitu mocoveho mechyre a nasadila vesicare. Uzivala jsem ho 3 mesice a moje obtize prestaly. Pred mesicem se znovu objevilo caste nuceni na moceni, a pobolivalo me bricho. Moje prakticka lekarka delala kultivaci a ta byla negativni. Trochu se to uklidnilo, ale ted to znovu zacalo a jeste hure. Casto chodim na wc, nuti me to. Nemam ale zadne dalsi priznaky jako paleni apod. zase jen citim trosku pobolivani bricha, ale mam ted i ovulaci, kterou v posledni dobe citim opravdu hodne. Pred 3 dny mi prakticka lekarka opakovala test moci a opet negativni. Mam pocit, jakoby ten vesicare nezabiral, ale predtim to bylo v pohode. Je to mozne? Nebo muze byt problem jeste nekde jinde??? Moc dekuji za odpoved. Dekuji Zuzka (36 let)
Vloženo: 05. 04. 2017
Zobrazit odpověď
Dobrý den,p.doktorko,má maminka(77roků)měla nedávno silný zánět močového měchýře-přeléčeno antib.Ciplox 500mg.Zároveň jí byl potvrzen hypearak.močový měchýř.Na to dostala léky Solifenacin sandoz.10mg.Během užívání tohoto léku často zvracela,zhubla.Asi před týdnem ho vysadila a zvracet přestala,cítí se v pohodě.Je možné,že by tento lék způsobil takový nežádoucí účinek,jako je denní zvracení?-vždy po jeho užití.Užívá také Cipralex,Twinstu,Cynt.Nebo to mohla způsobit kombinace všech těchto léků?Moc prosím,nezlobte se za tak dlouhý dotaz.O tom zvracení jsem se dozvěděla dnes a jsem z toho hodně vyděšena,mám o maminku obrovský strach.Jinak denně chodí s pejskem na dlouhé procházky,má chuť k jídlu,nic ji nebolí.Mohla byste napsat svůj názor,prosím?Moc děkuji. Hana Knéslová.
Vloženo: 29. 03. 2017
Zobrazit odpověď
Dobrý den ,existuje lék který by nahradil Betmigu 50mg. Ktera byla na předpis bez doplatku a nyní je za 3000 kč. Děkuji Kolářova
Vloženo: 19. 03. 2017
Zobrazit odpověď
Vážená paní doktorko, měla bych k Vám dotaz: můj ošetřující lékař zvažuje operaci močového měchýře za pomoci botoxu. Protože vím, že se botox časem vstřebá ,mám obavy ,že tento chirurgický zákrok mi pomůže jen na omezenou dobu. Vím,že je operace drahá a nechtěla bych jí opakovaně hradit. Předem děkuji za odpověď.Hamadova božena 73 let
Vloženo: 18. 03. 2017
Zobrazit odpověď

V naší poradně máme již 169 dotazů.

Najdete i svou odpověď?